Audiente Primar Luni, Viceprimar Miercuri si Secretar Joi de la  09:00-12:00

    Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrative

    RECLAMAŢIE ADMINISTRATIVĂ (1)

    Model-raspuns-negativ.docx -

     

    Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ..... ....... .... ....... ........ 

    Sediul/Adresa ...... ..... ...... ..... ...... ...... ........ 

    Data ..... ....... ........

     

    Stimate domnule/Stimată doamnă ............................................., 

    Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr. ................ din data de .................. am primit un răspuns negativ, la data de .................................., într-o scrisoare semnată de ............................................................................. (completaţi numele respectivului funcţionar)

    Documentele de interes public solicitate erau următoarele:

    ........... ............ ............... ............. ............. ........ .................... ............ ................ ........... .......... ........ .................. .............. ......... ......... ........... ...... ....... ......... ............... ........... .......... ......... .......... ......... ........ ......... .............. ......... ....... ........ ....... ...... ...... ..... .... ...... ..... ..... ............. ....... ............ .................. ....... ........ ............ ............. ....... ...... ....... ........ .......... ......... ..... ....... ........ .......

    Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: ...................... .......... ......... ................. .......... ................ ................... ..................

    Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.

    Vă mulţumesc pentru solicitudine,

    ..................................

    (semnătura petentului)

    Numele şi adresa petentului ..............................

    Adresa ...................................................

    Telefon ..................................................

    Fax ......................................................

     

     

    RECLAMAŢIE ADMINISTRATIVĂ (2)

    Model-lipsa-raspuns.docx -

     

    Denumirea autorităţii sau instituţiei publice ............................... 

    Sediul/Adresa ..... ....... ....... .... ...... ...... ......

    Data ..... .... ......... 

     

    Stimate domnule/Stimată doamnă .............................................,

    Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea nr. ............. din data de ................ nu am primit informaţiile solicitate în termenul legal, stabilit de lege. Documentele de interes public solicitate erau următoarele: ..... ........ ........... ....... ... .... ..... ............ ...... ..... ...... ..... .... ...... ..... .................. ............... ............. ............. ........ .................... ............ ................ ........... .......... ........ .................. .............. ......... ......... ........... ...... ....... ......... ............... ........... .......... ......... .......... ......... ........ ......... .............. ......... ....... ........ ....... ...... ...... ..... .... ...... ..... ..... ............. ....... ............ .................. ....... ........ ............ ............. ....... ...... ....... ........ .......... ......... ..... ....... ........ .......

    Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public, din următoarele considerente: ............................................... ..... ...... ...... ..... ....... ....... ..... .... ....... .... ...... ...... .......

    Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris/în format electronic, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.

    Vă mulţumesc pentru solicitudine,

    ...................................

    (semnătura petentului)

    Numele şi adresa petentului .......................

    Adresa ............................................

    Telefon ...........................................

    Fax ...............................................

    Astazi512
    Ieri667
    Saptamana1179
    Luna23564
    Total543666

    22-11-29
    © 2022 UAT Primaria Bordei Verde, Jud Braila. All Rights Reserved. Designed By Absolut Web Expert.
    AȚI ÎNTÂMPINAT O PROBLEMĂ TEHNICĂ? TRIMITEȚI-NE UN MESAJ LA ADMINISTRATOR SITE

    | Creare Site Scoala Gimnaziala | Realizare Site Scoala Gimnaziala | Realizare Site Gradinita | Realizare Site Primarie | Realizare Site primarie si institutii |